افسوس که هرجه برده ام باختنی است
افسوس که هرجه برده ام باختنی است
بشناخته ها تمام نشناختنی است ...
برداشته ام هر آنچه باید بگذاشت...
بگذاشته ام هر آنچه برداشتنیست...
+ نوشته شده در چهارشنبه دهم اسفند ۱۳۹۰ ساعت 1:23 توسط صاحبدل
|
افسوس که هرجه برده ام باختنی است
بشناخته ها تمام نشناختنی است ...
برداشته ام هر آنچه باید بگذاشت...
بگذاشته ام هر آنچه برداشتنیست...